NIEUWEDIEP – Woensdag is op een boerenweiland aan de Langestraat in Nieuwediep een busje volledig in brand geraakt.
De hulpdiensten kwamen met spoed ter plaatse. Bij aankomst van de brandweer stond het voertuig al volledig in lichterlaaie.
De rookontwikkeling was fors en was in de verre omgeving goed zichtbaar. Omdat het incident zich op een boerenweiland afspeelde, had de brandweer moeite om het brandende voertuig te bereiken.
Tijdens het incident werd een vrouw gecontroleerd door het ambulancepersoneel. Over haar toestand is op dit moment niets bekend.
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Het busje kan als verloren worden beschouwd.
drentsnieuws 112nederland p2000
Adverteren op Drents nieuws? Bekijk hier de mogelijkheden of neem hier contact met ons op.